sobota, 16 lipca 2011

Moc kwiatów

Karteczka pod wpływem chwili zrobiona :) Miała iść na wyzwanie Scrap Pasji, ale już nie jestem pewna czy się wpasowałam... dodałam kilka gotowych kwiatków - jakoś mi pasowały! :D Jednak wyzwanie jes bardzo fajne i zachęcam do wzięcia w nim udziału.
Kwiatki:
Użyłam papieru i stempli kupionych w Scrap Pasji
A tak powstawały moje kwiatki: 

1. Tworzę podstawę - guzik, lub po prostu wycięte koło - np. z papieru pasującego do pracy (patrz tu). Gdy jest to cienki papier, dodaję jeszcze tekturę. W koło naklejam taśmę - falbankę. Na koniec można środek kwiatka ozdobić kropkami farbki, koralikami, mediami szklącymi lub pękającymi...

 2. Kolejny kwiatek z zharmonijkowanej tasiemki.
 ***
No to pa!!!! Miłego świata!

PS. Dopiero zauważyłam, że literkę źle nakleiłam... poprawione!

Znikam, za pare godzin wybywam do świata bez netu ;)

5 komentarzy:

  1. Jak tu romantycznie :-) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że wpasowałaś się w wyzwanie!
    Śliczna kartka i świetne pomysły na własnoręczne kwiatuszki, zwłaszcza ten pierwszy :) Można tworzyć własną kolekcję pasującą do papierów.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    PS Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, romantyczna karteczka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna karteluszka:) robisz fantastyczne kwiatki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kwiatki! Karteczka wyszła genialnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy napiszecie, czy się dobrze tu czujecie ;)