piątek, 6 listopada 2009

Krople lodu czyli 10x święta ;)

Krople lodu, czyli szklane kamyki - Ania z Kamilką kupiły ostatnio sobie i postanowiły także mnie uszczęśliwić (:*) Od razu musiałam coś zadziałać!!! A że na ostatnim spotkaniu dostałam od Ewci śliczny papier mikołajski z uroczym marginesem, na którym mikołaje i inne świąteczne motywy były dokładnie "pod kamyk" to długo nie trzeba było czekać - raz dwa osiem i zrobiłam:


 

Jako fanka takich drobizgów i świąt - jestem podwójnie zachwycona!!!

11 komentarzy:

  1. rewelacja !! zakochałam sie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!! ahh - wyobraziłam je sobie na lodówce jako magnesy, otwieram lodówkę a tu świąteczne potrawy, zamykam lodówkę a tu sympatyczne mikołaje... ehh - aż poczułam klimat świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowskie:) jak małe cukiereczki:))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaki, że tez nie mam takich małych obrazków, bo kaboszonów mam zatrzęsienie.
    Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Piękne te kamyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiscie tez jestesm zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. These are just stunning!
    Gorgeous work,
    Love Sarita xx

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy napiszecie, czy się dobrze tu czujecie ;)