piątek, 11 września 2009

mały ERYK w ramkach ;)

Działanie u mnie już rozpoczęte, wyszłam z rozleniwienia twórczego i , choć może nie w tempie ekspresowym, powstają nowe prace. Niestety ostatnio zostałam uziemiona - i choć wydaje się, że przymus przebywania w domu daje większe możliwości twórcze, to niestety uziemienie w domu przez chore dziecko już mniej...Ale dziś się zrelaksowałam bez dziecka na spotkaniu czwartkowym. Miło, że hej!!!
Mam jednak coś do pokazania! ;) :
Jakiś czas temu na świat przyszedł mały przystojniak - Eryk. Moim zdaniem jest cudny (i bardzo do  swej mamy podobny). Zdjęcie "luzak odpoczywa" jest chyba moim ulubionym!!! Z tym właśnie zdjęciem Eryka powstały dwie ramki, które lada dzień trafią do rąk jego babć - mam nadzieję, że taki prezent od wnuka im się spodoba!!
Pierwsza ramka w zieleniach i brązach - papiery chatterbox.
Wymiar: ok. 20x31cm
Druga ramka błękitno-żółta - o ile się nie mylę papiery DCWV
Wymiar: ok. 21x21cm
W obu ramkach mój ulubiony drzewkowy motyw ;) Jak powszechnie wiadomo - drzewek nigdy dość!!! ;) Oba obrazki są dość płaskie, a na odwrocie mają podpórki.
*** 
Chciałam także podziękować dwóm przemiłym scraperkom za cudne wyróżnienia mnie i mojego bloga! Pasjoneria odznaczyła mnie kreatywnymi kotami - dziękuję!!! A od Zielonookiej dostałam całą kolekcję prezentowaną poniżej - wielkie dzięki!!!
 
  

Nagrody przekazuję dalej wszystkim kreatywnym blogowiczom, do których zaglądam i którzy tu zaglądają ;)
***
A już niebawem kolejny odsłona kartek i jeszcze jedna praca z Erykiem ;)

6 komentarzy:

  1. ooo świetne są te rameczki:)
    a zdjęcie rzeczywiście bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie oscrapowane zdjęcia, z tyloma detalami ale drzewka rządzą :)))

    Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, zdecydowanie drzewka to u Ciebie znak rozpoznawczy :)
    Świetne rameczki, na pewno sie spodobają :)

    Dużo zdrówka dla Tymka :*
    U mnie właśnie Ala ma przerwe od przedszkola, bo chora ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze :) a jak zobaczysz moją, to się ubawisz, bo wcalllleeee nie widac inspiracji, haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, na pewno dziadkowie Eryka się ucieszyli z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy napiszecie, czy się dobrze tu czujecie ;)